Thursday, June 11, 2009

update.update. secara pukal

Since aku dah menulis ni, meh la aku khabarkan apa-apa berita yang aku dapat.
Mydin budak argon yang juga Ketua LDP (rasanya betula fakta aku ni, kan), akan menamatkan riwayat, eh silap, menamatkan zaman bujang dia pada hujung bulan 6 n. tarikh aku tak ingat. Dia ada nak bagi aku kad, tapi terpaksa aku tolak sebab aku memnag tak dapat datang sebab kena ke Kota Kinabalu. Bagi yang dah dapat kad tu, baguslah. Korang harus pergi. Tak baik tau.
Apek juga ada beritahu aku pasal Aleng nak kawin bulan 7 ni. Kat Johor. Apek ada ajak korang semua buat reunion, berkelah sehari dua di Johor. So, one more time, aku terpaksa tolak since kena out station ke Kuala Terengganu, sebulan. Ye, pas ni aku boleh cakap Ganu. Wish me luck lorr. Apa-apa hal, korang tanya la Apek sendiri,.dia boleh dihubungi melalui HP, email, text msg, Facebook atau Friendster. Cari sendiri ek. aku malas nak tulis pasal apek lak.
Sape lagi ek. oh. Update pasal yang dah kawin. Azam (dia perempuan, ok) hope korang tetap ingat kengkwan lagi dah selamat bernikah erm.. bila ntah (anis, apahal ko malas gile nak bukak friendster and cekidaut??) sorry. Cari sendiri.
Oh, stam budak first batch juga dah selamat Bertunang, bernikah dan juga berkahwin (kalau tak silap aku la).
Sape yang dah beranak?? Aku tak sempat cekidaut pon.. apa-apa info, share la. Jangan la duk diam je. Kenapa suka isolate diri anda ek?? pelik aku..

0 comments:

 
blog template by suckmylolly.com