Thursday, June 11, 2009

no idea seh..

Ok, sorry you all, lama tak update blog ni.. sorry bebanyak. Pyande. Chu-senge yo.
Bukan apa, aku tersangat bz. Kita kan dah besar. And most of us dah bekerja, termasuk la aku. Dah kerja, mestila ada kerja nak dibuat. Lagipun Broadband aku di pinjamkan pada seseorang. So, aku terputus bekalan internet untk masa yang agak lama.
Lagipun (brapa kali daa lagipun) , aku takder idea nak tulis apa. Sebenarnya dah bosan asik tulis pasal perkahwinan.lagipun, kalau aku tak dapat jemputan, akau rasa kita tak dipelawa, kan? kalau tak dipelawa, tak baik pergi majlis kawin orang. Addeih. Ada story lain tak? Pasal anak kawan-kawan kita. Erm.. bosan la.
Kalau boleh, korang bagila idea, apa patut aku citer kat sini. Takkan aku nak citer gossip pasal artis lak. Tak seswai. Ok? So, aku tak la kering idea.
Orait, chow.

0 comments:

 
blog template by suckmylolly.com