Thursday, June 11, 2009

Khairil @ Kureng

OMG! Bila aku dah start menulis, amek ko! Pukal segala post.

Masih ingat pada Khairul? Kureng? Budak first batch. Dia ada call aku, bgtau dia kat KL. Nak jumpa aku untuk lepak2. Entah naper, aku sangat malas, aku tak jumpa dia. Tapi, dengan izin Allah, ketika aku melangkah nak balik ke rumah aku yang kat Wangsa Maju tu, aku terjumpa dia kat kedai makan. So, aku jumpa la dia. Borak-borak sekejap since dia pon tengah tunggu kawan dia untuk pick up dia ke Putrajaya. Dia masih macam dulu. Ok, tipu. Dah lain (helo, anis, dah berapa lama kita tak jumpa dia). Since form 3. Wau, dah 10 tahun. He’s grown up a lot. Matured. But still funny macam dulu2. Ada gak dia tanya pasal kengkawan lain. Dia duduk kat Rompin and ada kerja dengan ayah Tarifa. Ok, good for him. nak nombor dia, contact aku ek.
those yang nak turun KL, contactl kami yang duk KL ni. boleh meet up and minum.

0 comments:

 
blog template by suckmylolly.com